Trainingsmethoden

Wil je je skills verbeteren? Werken aan je conditie of sportieve vaardigheden? Of wil je een betere survivalrunner worden? Kom dan trainen bij Swingover Sneek!

Onze trainingen

  1. Basistraining, voor de beginnende survivalrunner. Denk hierbij aan plezier, succes beleving en uitdaging in de hindernissen.
  2. Krachttraining, hier wordt veel van het lichaam gevraagd! In circuitvorm Op, naast, onder en boven de survivalrunbaan.
  3. Survivalruntraining, dit is de meest reguliere trainingsmethode die we zullen toepassen. Tijdens deze trainingen maak je looplussen op het Schuttersveld en kom je elke keer weer terug op de hindernis baan met verschillende opdrachten.
  4. Techniektraining, voor de beginnende, gevorderde en voor wedstrijdlopers. Hier kijken we veel naar elkaar, hoe doe jij het als je fit bent en hoe als je hartslag op 175 staat? Leren van elkaar met de kennis van de trainer om te kunnen blijven verbeteren.
  5. Looptechniek training, hard lopen of hardlopen? Leer efficiënt joggen, blessure-vrij met een lage hartslag.

 

Heb je een vraag, neem dan contact met ons op.

Onze trainingen

Heeft u vragen?

Heeft u vragen en wenst u meer informatie?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op!